Danspaleis - dansen met ouderen

Danspaleis - dansen met ouderen

Vogelenzang
14.00 - 16.00

Deelnemers 3 / 10

Plaats:
Vogelenzang - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 3 / 10

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 5,00
Uitleg kosten:
Klein bedrag voor bezoekers, gratis voor dansvrijwilligers

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Verzamelen:

Deelnemers 3 / 10

Omschrijving

Wie gaat er mee naar Het Danspaleis? Het Danspaleis is een stichting die dansmiddagen organiseert voor ouderen. Nmlk-ers Martijn686, Christina999 en ikzelf zijn hier dansvrijwilliger, dat betekent dat wij dansen met de bezoekers (70-plussers).

Wie heeft er zin om mee te gaan:
- Als gast? Neem dan je vader, moeder, oom of tante mee!
- Als dansvrijwilliger, ook voor toekomstige edities? Neem dan even contact met me op.

Dresscode is feestelijk!

***Over Het Danspaleis***
Het Danspaleis is ooit begonnen in Amsterdam maar komt steeds vaker kris-kras door het hele land.
Het dansen is van alles: stijldansen, rock 'n roll, er wordt ook 'los' gedanst, en er komt ook weleens een polonaise voorbij...
De sfeer is echt geweldig, dat moet je meemaken - ik kom er zelf in ieder geval altijd ontzettend blij vandaan!
Misschien heb je de korte documentaire over het Danspaleis gezien die vorig jaar op tv was? Hierbij de terugkijklink: npostart.nl/kruispunt/19-03-2023/KN_1730706

***Moet je als dansvrijwilliger kunnen (stijl)dansen?***
Niet verplicht. Het dansen is van ondergeschikt belang; enthousiasme en makkelijk contact maken is het belangrijkst. Het is wel fijn (maar dus niet noodzakelijk) als je de basispas van de quickstep als 'heer' kunt dansen, daar maak je heel veel oude dames ontzettend blij mee. Die basispas heb je trouwens zo onder de knie en voor de meer ingewikkelde figuren is op de volle dansvloer meestal toch geen plek.

*** Vervoer***
Reis je met de trein, dan kan ik je ophalen op station Hillegom
  •     25 December om 15:23 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 December om 17:27 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 December om 08:22 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 December om 01:06 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag