Dit event is al begonnen/geweest.

Nataraj Another Beach Party

Nataraj Another Beach Party

Zandvoort
14.15 - 22.00

Deelnemers 6 / 20

Plaats:
Zandvoort - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 5 - max. 20

Deelnemers 6 / 20

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 22,80
Uitleg kosten:
Party ticket (met Thais diner is €39,80)
 

Omschrijving

De allerlaatste editie deze zomer van het legendarische zondagse Nataraj strandfeest waarbij iedereen altijd zo stralend blij is! Er hangt hier altijd een heerlijke liefdevolle vrije sfeer waar ik heel erg van hou!
Als je hier bent geweest kun je de hele winter weer aan! Deze editie duurt niet tot 23.00 maar tot 22.00 uur. Nu dansen we bij Manii Beach op het zuiderstrand van Zandvoort. We hebben het hele paviljoen en een grote tent waardoor we het altijd droog houden. Liefhebbers kunnen lekker naakt zwemmen en zonnen, maar op het feest graag je leukste zomer outfit. Bloot is hier niet toegestaan. (Ik heb dat nog nooit iemand zien doen bij Nataraj, wel heel vaak dat een hele groep mensen ineens alle kleren uit trekt en wild joelend het water in duikt, dus dat komt vast wel goed. Maar misschien staat dat erbij omdat deze tent wel dichtbij of op? het naaktstrand ligt..) De hele middag en avond genieten we van zon, zee strand, leuke workshops, hippiemarkt en de onweerstaanbare zomertunes van DJ Shakti, & Iradi. Manii Beach is prachtig opgetrokken in Thaise sferen en dat belooft al wat voor het diner! Vega en vlees is mogelijk. Dat wordt dan 39,80 samen als je dat wil. Je kan ook altijd bij de deur nog een dinerbon kopen. Het buffet is altijd heerlijk.
Wacht niet te lang met je aanmelden en bestellen, want het is vaak snel uitverkocht!
De vorige keer grepen er ook wat mensen mis.. Ik neem zelf mijn onbewerkte raw vegan eten mee, dat mag gewoon, dus voel je vrij om dat ook te doen. Als je je aanmeldt bestel je dan samen met mij een lekkere warme zonnige dag? ️️️️️️Vergeet je zwemspullen niet. En een extra laagje warme kleding voor later op de avond en de terugweg.
️🩳
  •     30 August om 16:06 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     27 August om 18:50 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     27 August om 00:11 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 August om 15:58 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     03 August om 21:56 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 July om 16:54 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 July om 21:25 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     06 July om 12:33 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 July om 17:12 Flevoland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag